ایمپلنت چیست ؟

بازدید: 342 نفر
انتشار: 25 Mehr 1394
ایمپلنت چیست ؟

مزایای ایمپلنت

ایمپلنت بر خلاف دندان مصنوعی هیچ گونه حرکتی نداشته و دچار پوسیدگی نمی شود. پایه ایمپلنت همانند ریشه دندان طبیعی داخل استخوان قرار می گیرد و بنابراین تحلیل استخوان در طولانی مدت دیده نمی شود.استخوان فک کاملا محفوظ از تحلیل خواهد بود و فرم صورت دچار دگرگونی و تغییر نخواهد شد. در صورت رعایت کامل بهداشت، این دندانها دائمی (filme) خواهند بود. مقاومت بالا، زیبایی فوق العاده، بازگرداندن توانایی جویدن طبیعی از اصلی ترین مزایای ایمپلنت می باشد. با توجه به میزان موفقیت بیش از ٪۹۵ دندانهای کاشته شده در ۲۰ سال گذشته و بیش از ۶۰ سال پیشینه و سوابق تحقیقات کلینیکی ایمپلنت های دندانی بهترین گزینه برای رفع مشکلات بی دندانی می باشد. داشتن دندان های سالم قسمت مهمی از شخصیت و زندگی شما را تشکیل می دهد، وقتی شما دندانی را از دست می دهید، به همان اندازه از راحتی زندگی فاصله می گیرید.

معجزه ای به نام ایمپلنت

آیا میدانید که کاشت دندان یا Implant بهترین انتخاب برای جایگزینی دندانهای از دست رفته است؟ شاید برای بسیاری از ما حتی تصور عارضه ای به نام بی دندانی سخت باشد ولی متاسفانه به دلایل زیادی این احتمال وجود دارد. که یک یا چند دندان خود را از دست بدهیم. تا چند دهه پیش اگر چنین اتفاقی می افتاد هیچ راهی به جز استفاده از دندانهای مصنوعی با آن هیبت خاصشان نبود ولی هم اکنون خوشبختانه ایمپلنت ها می تواند مفهوم بی دندانی رابی معنی کنند. دانش ایمپلنتولوژی نتیجه پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا است. خوشبختانه قرار دادن ایمپلنتها در فک ، ساده است و ناراختی خاصی در بر ندارد و تا پایان عمر می توانند نقش دندان واقعی را ایفا نماید.

ایمپلنت چیست ؟

ایمپلنت یک نوع پایه فلزی خاص از جنس تیتانیوم است که با سلولهای بدن کاملا سازگار می باشد و به عنوان جایگزین ثابت و دائمی به جای دندان از دست رفته توسط دندان پزشک متخصصی در داخل استخوانهای فک قرار می گیرد و قسمت تاج و روکش - .دندان ساخته شده بر روی آن قرار می گیرد - افرادی که یک یا تعدادی از دندانهای خود را از دست داده اند و یا بی دندانی کامل دارند. با استفاده از ایمپلنت می توانند زیبایی لبخند و توانایی جویدن طبیعی خود را باز یابند.ایمپلنت

سن کاشت ایمپلنت در خانم ها و آقایان پس از ۱۸ سالگی می باشد.

حضور در مطب:
زمان های حضور در مطب
شماره تماس:
01333116642
آدرس:
رشت - چهار راه گلسار - روبروي داروخانه شبانه روزي گلسار - ساختمان زكرياي رازي - طبقه پنجم